ponedeljek, 29. september 2008

FasciNacija

Med vsemi stvarmi in nestvarmi, ki me v življenju fascinirajo, so me v preteklem tednu prevzele tele:
- Čeprav se bo komu zdelo zelo plehko ali povsem tipično za moškega iz povzpetniške družbe, me nekateri avti tako prevzamejo, da ostanem brez diha in kar ne morem stran (če seveda avto sam ne odpelje ...). Najboljši prijatelj me je delno nalezel svoje BMW-manije, pa sem ta teden nekajkrat obstal pred rdečo 8ico, parkirano pred blokom. Šlo je sicer za najosnovnejši model BMW 850i, ampak tudi ta je prava zver. Legendaren avto, na katerega se na cesti le redko naleti, je že nekaj let iz proizvodnje, mene pa je zdaj prevzel že drugič ;D.
- Simone Zanchini me je na svojem solo koncertu v Konjicah, kjer smo z Vincenc Strnad 3oh-m bili njegova predskupina, popolnoma prepričal. Izvrstna izvedba z močno idejno podlago je prepričala konjiško publiko, ki je nad tako ekstravagantnim pristopom h klavirski harmoniki bila najprej presunjena, kasneje pa smo vsi globoko uživali in italijanskega fenomena po enournem setu tudi primerno nagradili z dolgim aplavzom in močnimi vzkliki. Se vidimo na naslednjem koncertu?
- In seveda pravkar izdan album skupine Take 6, ki je vsaj tako dober, kot sem pričakoval. Njihov standard pač ...

1 komentar:

Sašo Vrabič pravi ...

Kangoo je čist ok avto ;)