torek, 15. julij 2008

A cappella GRAZ


Narava nam trenutno prireja zelo pestro dogajanje. Sončno pripeko tu in tam prekine divje neurje letečih streh, izruvanih dreves, gromozanske toče v spremljavi zelo prepričljivega light-showa ... "People get ready, the end is near!"

V bližnjem Gradcu pa smo bili v teh dneh priča veliko prijetnejšemu dogajanju brez spremljave.
In tega dogajanja je bilo na pretek, saj so se v naši neposredni bližini vzporedno odvijali trije veliki festivali (World choir games, Jazz Sommer Graz, Vokal Total).
Že lani sem v tem času s sopevci obiskal Vokal Total, saj gre za eno bolj priznanih vokalnih/a cappella tekmovanj v Evropi, ki privablja predvsem neuveljavljene zasedbe z vsega sveta, skupaj s spremljevalnim programom bolj priznanih zasedb pa vedno ponudi kopico prijetnih vokalizacij. No, letos pa sem se bolj kot Vokal Totalu posvečal drugima dvema festivaloma.
Z zborom Perpetuum Jazzile smo se v okviru olimpijade zborov pomerili z več kot 400 zbori iz preko 60 držav v kategorijah pop in jazz in s suverenima nastopoma na koncu v obeh prejeli zlato medaljo. Bravo mi!
Bolj kot medalji pa mi bosta v spominu ostala koncerta v sklopu Jazz Sommer-ja. V prelepem ambientu na graškem Schlossbergu smo prisluhnili zasedbama vokalnih velikanov - legendarnim The Real Group in mojim starim znancem Naturally 7. Kdor takšnega koncerta še ni doživel, mu občutkov z nekaj besedami ne morem opisati, tisti pa, ki ste že bili v vokalni ekstazi katere vodilnih a cappella zasedb, dobro veste, o čem govorim. Tako enim kot drugim pa priporočam aktualna DVD izdelka omenjenih skupin, ki mi ju je končno uspelo dodati v domačo zbirko.
O teh in drugih a cappella novostih pa v kakšni naslednjih KombiNacij.

1 komentar:

ursa pravi ...

Oh, N7 so bli nori! :) ... pa tudi "domači koncert" naslednjega dne je bil fajn ... :) ... can ya feel it? ;)
p.s. bravo mi! :)