ponedeljek, 21. julij 2008

Introducing Taylor McFerrin

Ste vedeli, da ima Bobby McFerrin sina? In da se tudi on profesionalno ukvarja z glasbo? Med pisanjem prejšnjega posta, ko sem raziskoval Bobbyjeva sodelovanja, sem našel video živega posnetka dueta z njegovim sinom, Taylorjem - Bobby and Taylor McFerrin Live. Glede na to, da Bobbyja spremljam že celo življenje, je ta novost za mene bila precej presunljiva. Mi je pa polepšala dan, saj sem takoj obiskal Taylorjev profil na Myspace-u in se navdušil nad njegovo glasbo.
Taylor se je zanimivo pretežno posvetil področju, ki se ga je bolj mimogrede že zdavnaj lotil oče, beatboxu in vokalnim tolkalom. Že tako pestro glasbeno okolje pa je še dodatno popestril s sočasnim podlaganjem klaviatur, samplov in drugega. Kljub temu, da je Taylor sposoben v realnem času sam ustvariti bogato glasbo pa pogosto sodeluje tudi z drugimi glasbeniki.
Ne samo pri vokaliziranju, v Taylorjevi glasbi je vseskozi moč zaznati tisti prepoznaven okus spontanosti in igrivosti, ki sem mu do zdaj rekel "Bobbyjeva narava". Od zdaj ga bom dosledno imenoval "McFerrinovska narava".

Jazz Mix Session 2007 - Taylor McFerrin live!

1 komentar:

Unknown pravi ...

Nisem imel pojma, da ima Bobby sina! Še manj sem vedel, da ti blogaš! :)

By the way: Bolje, da pod mojim imenom (če že) daš gor moj www.ecofriendlylifestyle.co.uk blog, kot pa tistega zapuščenega. Plz.