petek, 18. julij 2008

Femme fatale v Yarisu

No, po drugi strani smo lahko na nekatere slovenske izvajalce prav ponosni.

Nuško sem prvič srečal v skupinici pevcev iz Perpetuum Jazzile, kamor me je povabil brat Simon, da bi pomagal pri backih za Rok'n'band v Cankarju. Ženska je imela filing in imela je glas, s čimer se vsi pevci pač ne morejo pohvaliti ;D. Ko sem se kasneje odločal, da bi se pridružil Perpetuumu, je vsekakor bila velik + za pridružitev.
Nuška je vedra, odločna, iskrena, naravna. Predvsem pa je izvrstna pevka, ki je doma v še tako raznovrstnih žanrih. Vedno sveže interperetacije razkrivajo njeno igrivo naravo. Ni je strah novega, prav nasprotno, vsako novo področje je le priložnost za nova spoznanja. Ob vsem tem je seveda pravi užitek sodelovati z njo in le upam lahko, da se bo tudi zdaj, ko je zelo zaposlena s samopromocijo, našel trenutek za kakšno skupno stvar.

In zakaj sem se pravzaprav odločil za post o Nuški?
Prejšnji teden sem v avtu prvič slišal končno verzijo njenega prvega singla "Noč ljubavi", včeraj pa sem si končno ogledal še videospot. Ni kaj, pesem je tako keči, da mi enostavno ne gre iz glave. Pa bi rad z njo okužil še vse vas ;D. Sicer pa dvomim, da imate kaj proti.
Pod ta video sem prilepil še zanimivo sodelovanje z "Rayem" in za konec še zlajnano "Čudno noč".

Nuška, vse naj na začrtani poti - IT'S TIME FOR A NU DAY!

Nuška: Noč ljubavi


Uroš Perič & Nuška Drašček - You and I


Perpetuum Jazzile - Čudna noč







Obiščite Nuškino spletno stran.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

iiiiiiiii, kako lepo!!!!! hvala, matej, zelo lepo si napisal :)))

se vidmo (itak...)

nu ;)

Matej Virtič pravi ...

(-> nu)
najlepše je, ko si ni treba ničesar zmislit, da bi lepo zvenelo..

vidimo!