četrtek, 3. januar 2008

Uvod v KombiNacijo

Evangelij po Mateju 1,1-3+14

"V začetku je bilo meso in meso je bilo v materi in meso je bilo mati. To je bilo v začetku pri materi. Vse je nastalo po njem in brez njega ni nastalo nič, kar je nastalo.
In meso je postalo beseda in se naselilo na spletu."

Želja po sporočanju je in do sedaj sem jo uspešno uresničeval na blogu mojega myspace prostora. Vendar, kot je iz mesa zrasla beseda, je beseda rasla naprej in sčasoma prerasla myspaceovske zmogljivosti. Tako z novim letom odpiram novo poglavje z novim naslovom "KombiNacija". Razlog za tak naslov je po eni strani ta, da bo tukaj moč brati kombinacijo vsega kar sem, čutim, počnem in podobnega, po drugi strani pa kot izraz sočutenja s "kombi nacijo" in z miselnostjo časa, ko so se naši starši s VW kombiji prevažali po sproščenem svetom. Vi, dragi bralci in cenjene bralke, pa ste iskreno vabljeni s svojimi komentarji soustvarjat neobremenjen svet KombiNacije.

5 komentarjev:

ursa pravi ...

evo ... tvoj prvi komentar :) in hkrati pozdrav v svetu neustavljivega bloganja ... *
p.s. fajna naslovna slika :)

Sašo Vrabič pravi ...

"Šesdeseta so te zdjelala ,jele?"
Komentar Slavca hippy kombiju v risanki avtomobilčki (Pixar)

Pozdravljen! Vedno sem se spraševal, zakaj pa tako kulturni in jezikoljubi družboslovec ne odpre kakšen konkreten blog (jaz mu še vedno pravim dnevnik)in deli s svetom in prijatelji svoje lepe misli in komentarje? No, dočakal sem dan. Lepo se imej in vsekakor se večkrat oglasim, da preberem kakšen komentar na koncert, kakšno besedo iz Biblije, ali razmislek o nemškh avtomobilih iz 30-ih let.

T.C. pravi ...

Pärty!!!

Pozdravljen med blogerji! ;)

MiškaStiška pravi ...

uaaa... men je tut tale VW ušeč... :D

lp

Matej Virtič pravi ...

vi ste meni super!